Jak wiadomo zdarza się, że przydarzają nam się rozmaite wypadki i potem nieprosto nam dojść do siebie. Trzeba przyznać, że żaden oczywiście terapeuta rehabilitacyjny w Gdańsku lub Sopocie nie będzie na prawdę świetny, niemniej jednak musimy tutaj zaufać takiemu specjaliście. Stosunkowo szybko zdałem sobie sprawę, że właściwie mam duży problem ponieważ nie mogę ruszać rękoma oraz dodatkowo nogami.



W dodatku jeszcze w trakcie wypadku ucierpiał mój kręgosłup. Stale także przychodzili do mnie lekarze i mówi że najważniejsze będzie tutaj dalszych działanie w domu samodzielnie. Co to jednak oznaczało? O ile weźmiemy pod uwagę zablokowaną miednicę , a dodatkowo wypadnięcie dysku, a także urazy głowy to faktycznie miałem poważne kłopoty. Gwałtowny ruch stworzył bardzo duży problem dosłownie wtedy, gdy jeszcze leżałem w szpitalu. Potem jednakże gdy wróciłem do domu zadzwonił telefon i lekarz poinformował, że ma bardzo dobrego rehabilitanta. A poprawnie sceptycznie podchodziłem do takich działań, niemniej jednak jednakże ostatecznie na tym skorzystałem. Dlaczego? Ponieważ specjalista był de fakto bardzo doświadczoną osobą i zapewnił mnie, że w końcu ból przeminie. Wszystko wymaga pracy więc przystąpiliśmy do regularnych ćwiczeń. Mechanika kręgosłupa polega na tym, że powinno się go regularnie rozciągać. Wiązało się to z bólem, ale codziennie był on zredukowany. Należy również tutaj przestawić własne rozumowanie. W moim przypadku ucierpiały również kolana oraz dodatkowo łokcie no i oczywiście moje żebra.

Były połamane w kilku miejscach i wiele tygodni powinno się było czekać zanim przestały tak realnie boleć. Wiele razy słyszałem od rehabilitanta - ma pan zablokowany staw biodrowy. Dodatkowo jeszcze pojawiła się depresja. Bez wątpienia tutaj musiał się pojawić psychiatra, ale z czasami zastąpił go psycholog.

Otrzymałem także sporo interesujących lektur, dzięki którym mogłem kształtować własne myślenie oraz uczyć się cierpliwości. Trzeba tutaj nastawić się de facto na bardzo wydłużoną pracę.

Musimy podchodzić do takich spraw po prostu bardzo pozytywnie i równocześnie odważnie. Inaczej nie uda nam się zweryfikować własnego funkcjonowania.

Psychiczny lęk , a dodatkowo różnorakie obawy o przyszłe funkcjonowanie trzeba odsunąć na bok. Po jakimś czasie ukazują się także samodzielne pomysły na to jak tutaj można rozpocząć jeszcze bardziej ze znakomitym skutkiem ćwiczenia. Odpowiedzialny rehabilitant w moim przypadku przekazał wszystkie bardzo istotne informacje i doradził mi też, jaką dietę używać, ażeby kości były odbudowane. Nawet już po wyzdrowieniu trzeba było się zainteresować profilaktycznymi działaniami, aby organizm znowu nie zaczął odczuwać bólu. Ona w tym momencie bardzo mocno mnie zabezpieczają przed kontuzjami.
Zobacz również: https://www.trojmiasto.pl/Domowa-Rehabilitacja-o68647.html.

0 komentarze:

Prześlij komentarz