Projektowanie kalendarzy

Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest mieć je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie przez cały czas korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stateczne relacje biznesowe.



Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można by na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma jednakże tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć całe 356 dni w roku. Więcej osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji w większości przypadków. Wiesza się wszakże kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie świetnie będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, ale także w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im bardzo dobry nadruk. Należy na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może też być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie wartościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać całe 356 dni w roku. Chcąc korzystać z takiego pomysłu marketingowego, należy posiadać na uwadze terminy. Zdecydowanie najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego tyczy się.
Sprawdź: http://www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz